Wirtualna centrala telefoniczna to kompleksowa usługa biznesowa zastępująca w pełni tradycyjną sprzętową centralę abonencką, dostępna w postaci usługi w chmurze

Centrala łączy wszystkie urządzenia przy użyciu których pracownicy i współpracownicy firmy realizują rozmowy i działa według schematu, który można samodzielnie zaprojektować. Wirtualna centrala działa jak urządzenia plug&play, co znaczy, że nie ma potrzeby kupowania dodatkowych serwerów i brak problemów związanych z jej ustawieniem i konserwacją. Wirtualna centrala telefoniczna to kompleksowa usługa biznesowa zastępująca w pełni tradycyjną sprzętową centralę abonencką, dostępna w postaci usługi w chmurze. Wirtualna centrala lub centrala telefoniczna w chmurze to oparta na technologii VoIP telefonia biznesowa. Wirtualna centrala może stanowić doskonałe narzędzie marketingowe, analityczne i szkoleniowe, a dzięki temu wspomóc prace konkretnych działów czy też osób decyzyjnych w firmie. Warto jednak pamiętać, że są to koszty jednorazowe, które biorąc pod uwagę szereg możliwości i udogodnień jakie oferuje wirtualna centrala, bardzo szybko się zwracają. Chcesz poznać pełnię korzyści, jakie daje Ci wirtualna centrala w easyCALL? Wirtualna centrala 3CX umożliwia zdalną konfigurację nowych użytkowników z poziomu serwera. Jeszcze parę lat temu centrala telefoniczna była, ze względu na wysokie koszty, wykorzystywana głównie przez duże firmy i instytucje. Wirtualna centrala, to jak sama nazwa wskazuje, rozwiązanie funkcjonujące w chmurze. Wirtualnych central jest przede wszystkim tańsze, a oprócz niskich kosztów zakupu i utrzymania wirtualna centrala daje firmom więcej możliwości technicznych i wygodę oraz łatwość użytkowania. Wirtualna centrala jest oparta najczęściej. Wirtualna centrala telefoniczna oferuje jednak dużo więcej możliwości. Wirtualna centralka VPBX to jeden, łatwy do zapamiętania główny numer stacjonarny lub numer infolinii 80x, który pozwala na kontakt z Twoją firmą. Analogowa sieć telefoniczna to ograniczenie, jakim są kable. Wirtualna centrala działa dzięki oprogramowaniu znajdującemu się w chmurze, na serwerach operatora. Wirtualna centrala telefoniczna (VPBX) jest w pełni funkcjonalnym system telekomunikacyjnym dostępnym w chmurze. Centrala wirtualna działa dzięki oprogramowaniu, które jest udostępniane i utrzymywane przez easyCALL. Cloud-Ex to wirtualna centrala telefoniczna w technologii IP-PBX, która obsługuje do pięćdziesięciu linii telefonicznych oraz nawet do dwudziestu agentów call center. Nowoczesna wirtualna centrala telekomunikacyjna VPBX została opracowany w taki sposób, aby zarządzać połączeniami bez użycia dodatkowego sprzętu czy wykonywania skomplikowanych instalacji. Wirtualna centrala VPBX oferuje możliwości posiadania numeracji wewnętrznej, zapowiedzi głosowej, nagrywania połączeń, przełączania połączeń, połączeń konferencyjnych. Twoja sieć telefoniczna będzie rosnąć wraz z twoją firmą. Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób centrala wirtualna oraz powiązane z nią usługi usprawnią Twoją komunikację z Klientami? Wirtualna centrala telefoniczna tylko to ułatwia. Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązania działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagające niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami.